Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Πρόταση για την ενσωμάτωση των προσφύγων στο εκπαιδευτικό μας σύστημα

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com


Εισαγωγή - Αιτιολόγηση

Καθώς οι ΔΥΕΠ βρίσκονται σε σχεδόν πλήρη ανάπτυξη και το "προσχολικό έτος", ως απαιτούμενο της ένταξης των προσφύγων στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, όπως είχε τεθεί το καλοκαίρι, ολοκληρώνεται, οι αποφάσεις για το τι θα γίνει τον Σεπτέμβριο του '17 πρέπει να παρθούν από τώρα, προκειμένου να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος για τον σχεδιασμό της νέας σχολικής χρονιάς.
Είχαμε προειδοποιήσει γραπτώς και προφορικώς, πριν την έναρξη των ΔΥΕΠ, πως ήμασταν εναντίον αυτής της διαδικασίας γιατί γκετοποιούσε τους μαθητές και ταυτόχρονα θα στοχοποιούσε πρόσφυγες κι εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε και στα δύο.
Παρακολουθώντας λοιπόν τα όσα γίνονται, μελετώντας τις παρατηρήσεις που μας στέλνουν οι συνάδελφοι που εργάζονται στις δομές κι ακολουθώντας την διεθνή πρακτική και τις επιταγές της παιδαγωγικής

Προτείνουμε :

Α) Τη συνέχιση της λειτουργίας των ΔΥΕΠ και τον επόμενο χρόνο μόνο για τα παιδιά που φέτος ήταν στην προσχολική ηλικία και λόγω τεχνικών δυσκολιών δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα που είχε σχεδιαστεί γι αυτά. Επίσης και για όσα είναι φέτος στην προσχολική ηλικία.

Β) Τη διασπορά σε όμορα σχολεία των προσφυγικών δομών, των μαθητών σχολικής ηλικίας και την ένταξή τους στην κανονικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Στα σχολεία αυτά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ιδρύονται Τ.Υ. ανάλογα (προτείνεται εδώ το 1 προς 20) με τον αριθμό των προσφύγων που υποδέχονται και που λειτουργούν από την έναρξη του σχολικού έτους.
Στα τμήματα που εντάσσονται οι πρόσφυγες λαμβάνεται μέριμνα ώστε να υπάρχει βοηθός δασκάλου προκειμένου ν' αποσβεστούν εκπαιδευτικοί και κοινωνικοί κραδασμοί.

Γ) Τη συνεχή επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών των σχολείων υποδοχής των προσφύγων.

Σημειώνουμε εδώ πως, όπως και το καλοκαίρι, παραμένουμε αντίθετοι στην συνέχιση της λειτουργίας των ΔΥΕΠ (εκτός της περίπτωσης που αναφέρεται παραπάνω) καθώς και ουσιαστικά αποτελέσματα δεν είχαμε μέχρι τωρα και ο σχεδιασμός τους άφησε έντονη την εικόνα της επικίνδυνης, όπως εξελίχτηκαν τα πράγματα, άγνοιας και προχειρότητας.
Οφείλουμε όλοι να θυμηθούμε πως το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει απορροφήσει στο παρελθόν πληθώρα παιδιών μεταναστών και μελετώντας αυτή την εμπειρία να λειτουργήσουμε υποστηρικτικά προς το σχολείο και τον δάσκαλο όπου και εν κατακλείδι θα καταλήξουν όλα.

Γίνε μέλος στον ΠΑΣΑΔ: https://goo.gl/forms/9Kum0lGRw2bL5d9f2

ΠΑΣΑΔ

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς!

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com


Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Πρόταση του ΠΑΣΑΔ για επανασχεδιασμό του Ολοήμερου Σχολείου

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com



ΕΙΣΑΓΩΓΗ 

Μετά από μελέτη αλλά και με σύμβουλο την βιωματική σχέση που έχουμε ως εξ επαγγέλματος ασχολούμενοι  με το νέο τύπου ολοήμερο σχολείο, θεωρούμε ότι η αλλαγή  αυτή, πέραν του κοινού ωρολογίου προγράμματος όλων των σχολείων, δεν βελτίωσε κατ ελάχιστο την λειτουργία του ολοήμερου. 

Τα ολοήμερα σχολεία έγιναν κυρίως "παιδοφυλακτήρια" με ένα γαϊτανάκι εκπαιδευτικών ν’ ασχολούνται με σχετικά και μη με την ιδιότητά τους αντικείμενα. Δεν προάγουν αλλά  υποβιβάζουν τον παιδαγωγικό τους ρόλο, αυτόν που σ’ όλες τις έρευνες ζητούν οι γονείς και  τον οποίο οραματιζόμαστε και θέτουμε ως κύριο σκοπό της λειτουργίας τους.

Παραθέτουμε λοιπόν το παρακάτω κείμενο εργασίας κι αυτό σημαίνει πως επιδέχεται τροποποιήσεις και βελτιώσεις, προς συζήτηση δείχνοντας όμως την κατεύθυνση προς την οποία, για εμάς, πρέπει να κινηθεί η λειτουργία του ολοήμερου σχολείου και προτείνοντας παράλληλα τρόπο υλοποίησης.

ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Α) Άρση των περιορισμών εγγραφής στο ολοήμερο. 
Το μέτρο αυτό έπληξε κυρίως όσους μαθητές είχαν ανάγκη την λειτουργία του ολοήμερου ως υποστηρικτική της μάθησής τους, παιδιά οικογενειών με προβλήματα (οικονομικά οικογενειακά, μορφωτικά, κοινωνικά) και παιδιά μεταναστών.

Β) Επαναφορά του υπεύθυνου δάσκαλου ολοήμερου.
Είναι πλέον απαιτητός από την εκπαιδευτική κοινότητα, σχολικούς συμβούλους και γονείς ως βασικό κι αναγκαίο δομικό στοιχειό της λειτουργίας του ολοήμερου.

Ο δάσκαλος αυτός ενημερώνεται για όλους τους μαθητές και τις ιδιαιτερότητές τους (διατροφικές, μαθησιακές κλπ.). Συνδέει το πρωινό πρόγραμμα με το ολοήμερο, γνωρίζει ακριβώς την ώρα αποχώρησης κάθε παιδιού και ποιος το παραλαμβάνει, την οικογενειακή του κατάσταση και τα πιθανά προβλήματα υγείας του, συμβάλλοντας έτσι στην εύρυθμη λειτουργία του ολοήμερου τμήματος.

Μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικοί αισθάνονται ασφάλεια, καθώς υπάρχει σταθερό σημείο αναφοράς, επικοινωνίας και συνεργασίας, όπως ο δάσκαλος της τάξης, καθ΄ όλη την περίοδο λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου.
Για τον ίδιο λόγο, θετικά θα επιδράσει και στους εκπαιδευτικούς που θα το πλαισιώνουν προκειμένου να συμπληρωθεί το ωράριό τους.

Ο υπεύθυνος δάσκαλος στο ολοήμερο, που δύναται να εκπονεί προγράμματα και να μεριμνά καθ όλη τη διάρκεια της χρόνιας για την υλοποίησή τους, συμπληρώνει το ωράριο του στο πρωινό με συνδιδασκαλία, όπως προέβλεπε το πρόγραμμα ΕΣΠΑ μέχρι σήμερα ή καλύπτει κενά που προκύπτουν καθημερινά στα σχολεία λόγω έκτακτων αδειών ή εκτελεί χρέη γραμματειακής υποστήριξης, πάντα εντός του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου εργασιακού ωραρίου του.

Γ) Ωρολόγιο πρόγραμμα ολοήμερου σχολείου. 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑ
13:15 – 13:45
σίτιση
 Στο υπάρχον αναλυτικό πρόγραμμα διατίθενται 45 λεπτά σίτισης, τα οποία θεωρούμε αρκετά καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί γι αυτή και μέρος ή ολόκληρο το πρώτο διάλειμμα.
13:45 – 13:55
διάλειμμα
13:55 – 14:30
1η ώρα μελέτη

14:30 – 14:40
διάλειμμα
.
14:40 – 15:15
2η ώρα μελέτη
Ολοκλήρωση εργασιών. Στην περίπτωση που κάποιοι μαθητές έχουν τελειώσει με τις εργασίες τους κι έχουν ελεγχθεί γι αυτές, μπορούν δια της μεθόδου της αλληλοδιδακτικής και υπό την επίβλεψη του δασκάλου να βοηθούν τους πιο αδύναμους. Αν δεν υπάρχουν εργασίες, ο χρόνος διατίθεται για εκπόνηση προγραμμάτων, όπως αυτά έχουν προκαθοριστεί σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο δάσκαλο ολοήμερου.
15:15 – 15:25
διάλειμμα
1η αποχώρηση


15:25 – 16:00
3η ώρα απασχόληση
 "Ευέλικτη",  η τελευταία ώρα στο ολοήμερο που οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων απασχολούν τους μαθητές με καινοτόμα (πολιτιστικά, περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας κλπ.) προγράμματα. Των προγραμμάτων αυτών, αναλαμβάνει το σχεδιασμό (από την αρχή της σχολικής χρονιάς) και την εποπτεία για την υλοποίησή και την ολοκλήρωση, ο υπεύθυνος δάσκαλος ολοήμερου και μπορεί να είναι περισσότερα από ένα(1). Επίσης  μπορεί να εκπονήσει διαφορετικό πρόγραμμα, ανάλογα με την ηλικία των παιδιών και τα τμήματα, του οποίου τα χαρακτηριστικά θα είναι η βιωματικότητα, ανάπτυξη και καλλιέργεια κριτικής σκέψης, διαθεματικότητα κλπ.





















































ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ώρα σίτισης χρεώνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι συνεχίζουν το ωράριο τους στο ολοήμερο.

ΣΤΟΧΟΣ


Να επαναφέρουμε στο ολοήμερο την παιδαγωγική του διάσταση κάνοντάς το ταυτόχρονα ένα σύγχρονο, ανοιχτό σχολείο, που θ’ αγκαλιάζει όλα τα παιδιά, θα αποτελεί φάρο γνώσης και καινοτομίας.

Γίνε μέλος στον ΠΑΣΑΔ: https://goo.gl/forms/9Kum0lGRw2bL5d9f2




Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Μόνιμοι διορισμοί - Κατάρτιση πινάκων

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com



Συνάδελφοι το παρακάτω παραδίδεται ως κείμενο για σχολιασμό προκειμένου να οριστικοποιηθεί η θέση μας για ένα νέο σύστημα προσλήψεων-μόνιμων διορισμών.

Προτείνεται:

Α) Δέσμευση για απορρόφηση σε ορίζοντα τριετίας των υπαρχόντων στον πινακα προϋπηρεσίας μέχρι και την 21η Ιουνίου 2017. Ο αριθμός τους δεν είναι μεγάλος και είναι εύκολα διαχειρίσιμος. Υπολογίζουμε πως περίπου το μισό του συνόλου θα καλύψει κενά συνταξιοδοτούμενων συναδέλφων στην διανυόμενη παραπάνω τριετία, εμφανιζόμενα είτε σταδιακά κατά την διάρκειά της είτε συνολικά στο τέλος της. Στην περίπτωσή μας, στο τέλος της τριετίας εκτιμούμε πως θα έχουμε και μερική απορρόφηση από τους πίνακες μηδενικής.

Β) Κεντρικοί άξονες μοριοδότησης: 
1) η προϋπηρεσία και
2) το έτος απόκτησης πτυχίου (κι εδώ, προκειμένου να διαφυλαχθεί το ότι δεν θα επανακάμψουν απόφοιτοι παλαιότερων ετών οί οποίοι δεν είχαν σχέση με την εκπαίδευση, ορίζουμε ως δικλείδα ασφαλείας τις δυο συμβάσεις εργασίας τουλάχιστον, κατά την τελευταία πενταετία) 
Επί ισοβαθμίας προσμέτρηση ακαδημαϊκών, κοινωνικών κριτηρίων όπως και της επιτυχιας στον ΑΣΕΠ. Θεωρούμε πως έτσι θα υπάρξει η μικρότερη ανακατάταξη στους ήδη υπάρχοντες πίνακες αλλά και πως εξασφαλίζονται οι συνάδελφοι με προϋπηρεσία έναντι οποιασδήποτε εξέλιξης, όσο αρνητική κι αν είναι αυτή κι εδώ εννοούμε τον γραπτό διαγωνισμό υπό τον ΑΣΕΠ. Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής αλλά καλό είναι να προβλέπουμε.

Γ) Ό,τι προβλέπονταν για τους συναδέλφους με προβλήματα υγείας μένει ως έχει.

Είμαστε εκπαιδευτικοί κι ως εκπαιδευτικοί θεωρούμε πως έχουμε το υπόβαθρο, το επίπεδο κι ως αναπληρωτες την ωριμότητα, να σχολιάσουμε, να παρατηρήσουμε, να υποδείξουμε και να προτείνουμε σε ό,τι συμφωνούμε ή διαφωνούμε.
Θεωρούμε πως η συζήτηση η οποία έγινε με την κατάθεση των προτάσεων ανέδειξε την σοβαρότητα θέσεων και απόψεων και την συλλογική μας ωριμότητα γι αυτό κι αναμένουμε το ίδιο να γίνει κι εδώ.
Υπερβολές που προσβάλουν πρώτα την ιδιότητα μας και μετά τη σοβαρότητα μας δεν θα γίνουν ανεκτές.

Γίνε μέλος στον ΠΑΣΑΔ: https://goo.gl/forms/9Kum0lGRw2bL5d9f2
ΠΑΣΑΔ

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Υπεύθυνος δάσκαλος ολοημέρου ΤΩΡΑ!

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com




Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Άμεση πρόσληψη των συναδέλφων με προϋπηρεσία

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com


Συνάδελφοι, περίπου 1100 αναπληρωτές δάσκαλοι  με προϋπηρεσία παραμένουν άνεργοι.  Ζητάμε την άμεση πρόσληψή τους για την κάλυψη όλων των αιτημάτων της παράλληλης στήριξης!
Γίνε μέλος στον ΠΑΣΑΔ:


Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Ενημέρωση από τον ΠΑΣΑΔ

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com



Στις αρχές της εβδομάδας ο Διευθυντής της Ειδικής Αγωγής μας ενημέρωσε πως δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν προσλήψεις πριν από τα Χριστούγεννα, κάτι που είχε διαφανεί από την Παρασκευή 9/12 κι είχαμε κάνει τη σχετική ανάρτηση. Στην ερώτησή μας γιατί γίνεται αυτό, αναφέρθηκε στον χαμηλό αριθμό πιστώσεων (81 ΕΣΠΑ ) και στην προσδοκία πως μετά τις γιορτές θα μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο, μια μεγαλύτερη "φάση". 

Αρνηθήκαμε να το δεχτούμε και ξεκινήσαμε έναν κύκλο επαφών με όλους τους εμπλεκόμενους στη διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών ελπίζοντας πως κάτι θα μπορούσε ν’ αλλάξει.

Τι ζητήσαμε: Σε φάση που θα έβγαινε σήμερα (16/12), την άμεση πρόσληψη 250 συναδέλφων στα κενά των Τ.Ε. και άλλων 300 για την παράλληλη, προκειμένου να καλύψουμε τη διαφορά των φετινών προσλήψεων παράλληλης στήριξης (1920 περίπου) με των περσινών (2230). Το τελευταίο μάλιστα διήμερο, βλέποντας το αρνητικό κλίμα που υπάρχει, ζητήσαμε να προσληφθούν πριν τις γιορτές έστω μόνο οι 250 συνάδελφοι για τα Τ.Ε. 

Γιατί τις ζητήσαμε/ζητάμε; 

-Γιατί πρώτα απ όλα υπάρχουν οι ανάγκες και μετά οι πιστώσεις! 500 ΕΣΠΑ για το νέο ολοήμερο και 700 περίπου ΠΔΕ και κρατικού ΚΑΘΟΝΤΑΙ! Πότε άλλοτε δεν είχε γίνει αυτό! Να υπάρχουν διαθέσιμες πιστώσεις και να μην γίνονται προσλήψεις, ο κανόνας ήταν το αντίθετο. 

-Γιατί οι προσλήψεις τον Ιανουάριο σημαίνουν 5μηνη εργασία, μ’ όλα όσα αυτό συνεπάγεται τόσο για την προϋπηρεσία όσο και για το επίδομα ανεργίας των συναδέλφων.

-Γιατί υπάρχουν ακόμη 1700 συνάδελφοί μας, που δούλεψαν πέρυσι και φέτος είναι άνεργοι.

Ποια ήταν η κατάληξη;

Ξεκινώντας από την δ/νση προσωπικού καταλήξαμε πάλι σ’ αυτήν, αφού όλοι (Ειδική Αγωγή, ΕΥΕ, Δ/νση Σπουδών, Δ/νση προσωπικού) έδειχναν ο ένας τον άλλον ως... αποκλειστικά αρμόδιο γι’ αυτές τις προσλήψεις κι όπως εύκολα γίνεται πλέον κατανοητό, με μηδενικό αποτέλεσμα!

Ακούσαμε διάφορα τα οποία, όπως μας ενημερώνει ένας μεγάλος αριθμός μελών, τους παρουσιάζουν ως αντεπιχειρήματα όταν παίρνουν τηλέφωνο και πιέζουν για προσλήψεις και τα οποία συνοψίζουμε παρακάτω δίνοντας τις απαντήσεις, έτσι ώστε όποιοι συνάδελφοι επικοινωνούν με το Υπουργείο καθώς κι όσοι παρακολουθούν τις δράσεις μας να γνωρίζουν. Συγκεκριμένα μας είπαν...

- Δεν υπάρχουν άλλες πιστώσεις ΕΣΠΑ άρα δεν μπορούμε να προσλάβουμε παράλληλη ή Τ.Ε: 
Αλήθεια είναι άλλα δεν μιλάμε για τις πιστώσεις της ειδικής. Μιλάμε για πιστώσεις ΠΔΕ και κρατικού που δεν πηγαίνουν πουθενά και που απ αυτές ζητάμε το μεγαλύτερο μέρος. 

- Ποτέ δεν δώσαμε πιστώσεις κρατικού για παράλληλη: 
Αλήθεια είναι κι αυτό αλλά μέχρι πέρσι υπήρχαν τεράστια κενά Γενικής με ελάχιστες πιστώσεις ενώ φέτος το ανάποδο. Πότε άλλοτε, τέτοιον καιρό "κάθονταν" 1300 περίπου πιστώσεις;;

- Οι υπάρχουσες πιστώσεις είναι για γενική μόνο και πρέπει να γίνει νέα κατανομή: 
Σωστά, όμως για τη νέα κατανομή των υπαρχουσών πιστώσεων, ΠΔΕ και κρατικού, χρειάζεται... μια απόφαση και μισή ώρα.

- Δεν μπορούμε να μεταφέρουμε πιστώσεις Εσπα από το νέο ολοήμερο στην ειδική: 
Λάθος, χρειάζεται αίτημα τη ς Δ/νσης Προσωπικού για συγκεκριμένο αριθμό πιστώσεων προς την ΕΥΕ προκειμένου αυτή να αιτηθεί την αλλαγή του σκοπού τους. Αυτό είναι χρονοβόρο και αν κάποιος το έχει κατά νου θα έπρεπε άμεσα να το είχε δρομολογήσει. 

- Κρατάμε τις πιστώσεις για ενδεχόμενες ανάγκες στην Γενική: 
Μέχρι τώρα οι πιστώσεις ασφαλείας δεν ξεπερνούσαν ποτέ τις 200 με το νούμερο αυτό να μειώνεται όσο περνούσαν οι μήνες. Εκτιμούμε πως με το άνοιγμα των σχολείων οι πιστώσεις κρατικού θα έχουν φτάσει τις 830 περίπου και του ΕΣΠΑ τις 600.

- Μπορεί να χρειαστεί η δευτεροβάθμια από αυτές: 
Η δευτεροβάθμια καλώς κάνει και καλύπτει τα δικά της κενά, η πρωτοβάθμια τι ακριβώς κάνει; Ποια κενά έχει καλύψει;

- Η παράλληλη είναι αδύνατο να καλυφθεί στο σύνολό της οπότε γιατί να προσλάβουμε κι άλλους;
Μ’ αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να γίνουν προσλήψεις παράλληλης φέτος. Όταν έχεις την δυνατότητα να καλύψεις, έστω κι ένα, αίτημα τότε το κάνεις άμεσα, μιας και μιλάμε για παιδιά που η στήριξή τους αποφορτίζει κι ομαλοποιεί την εκπαιδευτική διαδικασία.

Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό μετά την απόκρουση των επιχειρημάτων έρχονταν η δήλωση της.. αναρμοδιότητας!

Τι περιμένουμε τώρα;
Τίποτε πλέον μέχρι και την άλλη Παρασκευή, αφού καθώς φαίνεται, μετά και τη σημερινή μας ενημέρωση, ούτε και για τις δομές γίνεται κάποια ενέργεια.
Γίνε μέλος στον ΠΑΣΑΔ: https://goo.gl/forms/9Kum0lGRw2bL5d9f2

ΠΑΣΑΔ


Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Ο ΠΑΣΑΔ για προσλήψεις, μόνιμους διορισμούς, ΔΥΕΠ

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com



Ο ΠΑΣΑΔ ενημερώνει :

Α) Προσλήψεις αναπληρωτών
Στο επόμενο δεκαήμερο, κατά την ενημέρωση που είχαμε από τον δ/ντή της ειδικής αγωγής, αναμένουμε προσλήψεις παράλληλης στήριξης. Ο αριθμός των πιστώσεων που θα διατεθούν δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη με τις ελάχιστες να είναι περίπου 90. Αξίζει να αναφερθεί εδώ, πως μετά και τις τελευταίες προσλήψεις παραμένουν περί τα 200 κενά σε Τ.Ε. ενώ επί των 5300 αιτημάτων παράλληλης που έχουν εγκριθεί, έχουν γίνει 2300 προσλήψεις.

Οι πιστώσεις που απομένουν για την α/βάθμια είναι 450+ ΕΣΠΑ, περίπου 600 ΠΔΕ και κρατικού και υπολογίζουμε σ αυτές και άλλες 200 περίπου από τις προσλήψεις των υπολοίπων του ΑΣΕΠ. Το λιγότερο λοιπόν που μπορεί να εκτιμηθεί εδώ ως διαθέσιμο υπόλοιπο είναι οι 1100 πιστώσεις.
Οι συνάδελφοι που είχαν εργαστεί πέρυσι αλλά δεν έχουν προσληφθεί φέτος είναι περίπου 1700 και κενά πλέον δεν υπάρχουν ή εμφανίζονται ελάχιστα.

Τι διεκδικούμε;
Αφού η συζήτηση για την επαναφορά υπεύθυνου ολοήμερου έχει μετατεθεί για... το καλοκαίρι, μέσω των προσλήψεων στην ειδική (Τ.Ε. και παράλληλη), να απορροφηθεί τουλάχιστον το υπόλοιπο των συναδέλφων και αν είναι δυνατόν να περάσουμε και στον πίνακα μηδενικής.
Τι δυσκολεύει το αναγνωρισμένο ως... δίκαιο αίτημά μας;
Στη συζήτησή μας με τους αρμόδιους, οι οποίοι δεν αρνούνται πως υπάρχει πρόβλημα με τις προσλήψεις των πε70, κυριαρχεί η διάθεση για μεταφορά των αδιάθετων κονδυλίων του ΕΣΠΑ στην επόμενη σχολική χρονιά (17/18) κάτι που όπως είναι φυσικό μας βρίσκει αντίθετους.

Β) Μόνιμοι διορισμοί
Κατά την συνάντηση του προέδρου του ΠΑΣΑΔ με τον Υφυπουργό κ. Ζουράρι μας μεταφέρθηκε πως οι θεσμοί δεν συναινούν σε μόνιμους διορισμούς.
Δεν μπορούμε να το δεχτούμε αυτό, αφού η πραγματικότητα, που είναι πλέον κοινά αποδεκτή απ’ όσους ασχολούνται με προσλήψεις αναπληρωτών, επιβεβαιώνει αυτό που απ’ το καλοκαίρι λέγαμε, πως ο αναπληρωτής κοστίζει περισσότερο από τον μόνιμο στο κράτος.
Κρατάμε λοιπόν τις σοβαρές επιφυλάξεις μας και προχωράμε όπως είχαμε σχεδιάσει στην επεξεργασία και ομαδοποίηση των προτάσεων που μας έχετε στείλει για ένα νέο σύστημα μόνιμων διορισμών.
Επεξεργαζόμαστε επίσης και αλλαγές στην υπάρχουσα δομή του νέου ολοήμερου σχολείου οι οποίες θα κοινοποιηθούν σύντομα προς συζήτηση προκειμένου να πάρουν την τελική τους μορφή.

Γ) ΔΥΕΠ και πληρωμές ΕΣΠΑ
Περιμένουμε τις δύο ή τρεις νέες προσκλήσεις για τις δομές, όπως έχουμε περιγράψει σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας, με νεότερο στοιχείο πως η μια θα αφορά εκπαιδευτικούς με απαιτούμενα προσόντα όπως μεταπτυχιακό Διαπολιτισμικής ή κατοχή αποδεικτικού Διδασκαλίας Ελληνικής ως ξένη γλώσσα. Οι πιστώσεις που διαθέτει το υπουργείο για αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου σε ΔΥΕΠ είναι περίπου 1000 και αφορούν πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια μαζί.
Για τη διευκρίνηση των παραπάνω αλλά και για τα προβλήματα πληρωμών που εμφανίζονται, γενικά με το μισθολογικό κλιμάκιο και ειδικά στα ΖΕΠ και στις δομές, επιδιώκουμε συνάντηση, όσο πιο γρήγορα γίνεται, με τον διευθυντή της ΕΥΕ.

Γίνε μέλος στον ΠΑΣΑΔ: https://goo.gl/forms/9Kum0lGRw2bL5d9f2
Είμαστε εδώ, δίπλα σ αυτούς που περιμένουν και δίπλα σ’ αυτούς που δουλεύουν!

ΠΑΣΑΔ

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Ενημέρωση από τον ΠΑΣΑΔ για προσλήψεις και πιστώσεις

ΠΑ.Σ.Α.Δ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
Αριθμός Μητρώου Σωματείων Πρωτοδικείου Θηβών: 912/2016
Αριθμός Εγκριτικής Διάταξης : 11/2016
Email:pasadask@gmail.com




-Οι υπολειπόμενες πιστώσεις των Τ.Υ.  θα δοθούν τις επόμενες μέρες.

-Στην τροποποιημένη πρόσκληση για νέες και παλιές ΔΥΕΠ θα μπορεί να δηλωθεί από τον ενδιαφερόμενο επιθυμία πρόσληψης μόνο πλήρους ή μόνο μειωμένου ωραρίου ή και τα δύο μαζί.

-Αύριο θα γίνουν τελικά οι προσλήψεις στα ΚΕΔΔΥ, μέχρι την Παρασκευή μάλλον θα γίνουν οι προσλήψεις για ΣΜΕΑΕ και Τ.Ε. Για ΣΜΕΑΕ και Τ.Ε. έχουν εξασφαλιστεί άλλες 150 πιστώσεις από τον κρατικό. Αυτές οι προσλήψεις θα γίνουν αργότερα μαζί με τις προσλήψεις σε παράλληλη οι οποίες καθυστερούν προκειμένου ν αυξηθεί ο αριθμός τους.

- Ζητήσαμε να εξεταστεί ο  αποχαρακτηρισμός των υπολειπόμενων πιστώσεων ΕΣΠΑ για το νέο ολοήμερο σχολείο, οι οποίες όπως ξέρουμε θα είναι δύσκολο πλέον ν’ απορροφηθούν, αφού δεν υπάρχουν κενά και τη μεταφορά τους στην Ειδική Αγωγή, εφόσον μένουν αναξιοποίητες.

Η ανάγκη κάλυψης των κενών στην Ειδική Αγωγή είναι επιτακτική. Φτάσαμε στα τέλη Νοεμβρίου και μαθητές με σοβαρές εκπαιδευτικές ανάγκες διαγνωσμένες απ τα ΚΕΔΔΥ, περιμένουν ακόμη εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης ή Τμήματος Ένταξης. Υπάρχουν περίπου 5.500 τέτοιες περιπτώσεις και το Υπουργείο Παιδείας έχει καλύψει τις 1.900.

-Τα παραπάνω μας αφορούν άμεσα καθώς μέσω της ειδικής (Τ.Ε. και Παράλληλη), μπορούν να προσληφθούν άμεσα πάνω από 700 δάσκαλοι, προκειμένου να καλύψουν μέρος των παραπάνω κενών.
Για όσες επιπλέον προσλήψεις χρειαστεί να γίνουν στα σχολεία, για ΠΕ70 και ειδικότητες, μπορεί να δεσμευτεί ένα μέρος των 400 κρατικού ως ασφάλεια.

Συνάδελφοι που περιμένετε, όπως κι εμείς, είναι σημαντικό για όλους μας να πιέζουμε για περισσότερες κι άμεσες προσλήψεις. Οι πιστώσεις υπάρχουν, όπως και οι τρόποι.

Γίνε μέλος στον ΠΑΣΑΔ:

Είμαστε εδώ, δίπλα σ αυτούς που περιμένουν και δίπλα σ’ αυτούς  που δουλεύουν!
ΠΑΣΑΔ